Рекомендації щодо проведення II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики у 2011-2012 навчальному році - 22 Листопада 2011 - Відділ освіти Хорольської рай-держ адміністрації
Вівторок, 06.12.2016, 19:53
Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Відділ освіти, молоді та спорту Хорольської районної державної адміністрації

Меню
Новин
Загальні новини [93]
Новини освіти [194]
Новини РМК [313]
Новини психологічної служби [25]
Новини Відділу освіти [207]
Новини профспліковoї організації [5]
Форма входу
Календар новин
«  Листопад 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2011 » Листопад » 22 » Рекомендації щодо проведення II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики у 2011-2012 навчальному році
Рекомендації щодо проведення II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики у 2011-2012 навчальному році
12:48
Рекомендації щодо проведення
II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики
у 2011-2012 навчальному році

Метою проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад з інформатики є: стимулювання творчого самовдосконалення учнів, зацікавлення їх у якісному і поглибленому вивченні інформатики; виявлення та розвиток обдарованих учнів; сприяння розвитку алгоритмічного мислення у школярів; підвищення інтересу до програмування; формування команди для участі в Міжнародній олімпіаді з інформатики.
Документом, що визначає завдання, структуру, технологію проведення Всеукраїнських олімпіад, є Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси Фахової майстерності (наказ Міністерства освіти України № 305 від 18.08.98 р.).
В ІІ етапі беруть участь переможці І етапу з 8-11 класів. До участі в ІІ етапі олімпіади можуть бути допущені і учні молодших класів (наприклад 6-7), в такому випадку вони оцінюються по паралелі 8-х класів. Всі учасники виконують одні і ті ж завдання.
ІІ етап проводиться у два тури, кожен з яких є практичним. Тури можуть бути проведені в один або два дні. При одноденному проведенні ІІ етапу олімпіади між турами передбачається перерва не менше ніж 1 астрономічна година. Завдання видаються учасникам перед початком кожного з турів.
Практичні тури доцільно проводити на комп’ютерах із операційними системами Windows 2000/XP/Vista. На комп’ютері бажано встановити файловий менеджер (наприклад, The FAR manager), або заздалегідь повідомити про його відсутність учасникам. Бажано, на час проведення туру олімпіади, фізично відімкнути локальну мережу від комп’ютерів учасників.
Рекомендуємо запропонувати учасникам олімпіади на вибір одну з мов програмування (Pascal, C або C++). Ці середовища будуть використані на ІІІ-му та IV-му етапах XXIІI Всеукраїнської олімпіади з інформатики .
Передбачається, що на системі що перевіряє розв’язки учасників будуть встановлені тільки наступні компілятори: Free Pascal 2.0, та GCC 4.1 (або вищих версій), при цьому на робочих місцях учасників дозволяється встановлення додаткових середовищ програмування таких як Visual C++, Delphi, Turbo Explorer, та інші. Програми, що створюються учасниками, повинні бути консольними доданками, відповідати стандарту мов програмування на яких вони написані, повинні використовувати тільки стандартні бібліотеки, не реалізовувати графічний інтерфейс, та не використовувати системні ресурси, що не передбачені завданням.
Учасникам не дозволяється користуватися власною літературою, друкованими або рукописними матеріалами, засобами комунікації (Інтернет, мобільні телефони і таке інше).
Учасники олімпіади повинні мати змогу ставити запитання щодо умов задач. Бажано надавати цю можливість лише на протязі першої години кожного з турів. Якщо за цей час учасники знайдуть помилку або двозначність в умові, тоді до умови можна буде внести правку та вчасно оголосити про неї усім учасникам.
Запитання, що їх ставить учасник, повинні передбачати відповідь «Так» або «Ні». У випадках, коли запитання сформульоване так, що на нього не можна відповісти «Так» або «Ні»; відповідь на запитання учасника міститься у явному вигляді в умові задачі; запитання стосується розв’язку задачі; відповідь на запитання вимагає обчислень, що можуть бути проведені учасником самостійно, виходячи з умов задачі та загальних знань — член журі повинен відповідати: «Не коментую».
Завдання рекомендується перевіряти за системою тестів. До кожної задачі необхідно підготувати набір тестових даних, які б дозволяли розрізнити правильні та неправильні розв’язки, а серед правильних – більш та менш ефективні. Програму учасника необхідно запустити на кожному тесті окремо. Необхідно вимагати від учасників олімпіади суворого дотримання форматів введення та виведення даних.
Бали за кожну задачу визначаються спільним рішенням журі. Підведення підсумків проводиться за єдиними критеріями для всіх учнів усіх класів, а нагородження учасників – по паралелях класів.
Категорія: Новини РМК | Переглядів: 423 | Додав: Lena | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]