Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з російської мови та літератури - 22 Листопада 2011 - Відділ освіти Хорольської рай-держ адміністрації
П`ятниця, 09.12.2016, 13:33
Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Відділ освіти, молоді та спорту Хорольської районної державної адміністрації

Меню
Новин
Загальні новини [93]
Новини освіти [194]
Новини РМК [313]
Новини психологічної служби [25]
Новини Відділу освіти [207]
Новини профспліковoї організації [5]
Форма входу
Календар новин
«  Листопад 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2011 » Листопад » 22 » Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з російської мови та літератури
Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з російської мови та літератури
12:52
Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з російської мови та літератури

Олімпіада проводиться з двох навчальних предметів: російської мови та російської літератури ( три астрономічні години). Учасники виконують завдання за блоками: російська мова (1,5 год.); російська література (1,5 год.).
З російської мови передбачено виконання завдань, пов’язаних із розумінням конкретних фактів мови, умінням пояснити їх походження , використання у пам’ятках писемності, аналізувати особливості використання їх у текстах різних стилів і жанрів, а також редагування тексту (художнього, публіцистичного,наукового стилів), лінгвістичні тести, які спрямовані на перевірку знань певного розділу й демонстрацію навичок мовного розбору в рамках шкільного курсу російської мови, складних випадків орфографії, оволодіння орфоепічними та орфографічними нормами, навичками морфемного й синтаксичного розбору; лінгвістичні задачі, різноманітні творчі завдання.
До блоку завдань з літератури може увійти письмова творча робота (есе, міні-твір, розгорнута відповідь на проблемне питання, аналіз епізоду художнього твору), питання з історії та теорії літератури.
Учні мають продемонструвати вміння аналізувати художні тексти, визначати авторство, жанр твору, художні засоби виразності, особливості індивідуального стилю письменника, а також творчо відображати враження від прочитаного, створювати невеликі за обсягом власні твори.
При підготовці завдань використовуватиметься матеріал, засвоєний учнями у попередні роки, наприклад, з російської мови: розділи «Фонетика», «Лексикологія», «Фразеологія» та ін.; з літератури: російські прислів’я, приказки, билини, байки І.Крилова, лірику О.Пушкіна, М.Лермонтова, М.Гоголя, Л.Толстого, Ф.Достоєвського. В 11 класі – на літературі «срібної доби» російської поезії, а також вивчення роману «Майстер і Маргарита» М.Булгакова.
Максимальна кількість балів – 80 (російська мова – 40 б.; російська література – 40 б.).
Категорія: Новини РМК | Переглядів: 397 | Додав: Lena | Рейтинг: 1.0/1 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]