Понеділок, 23.10.2017, 15:11
Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Відділ освіти, молоді та спорту Хорольської районної державної адміністрації

Меню
Новин
Загальні новини [93]
Новини освіти [194]
Новини РМК [313]
Новини психологічної служби [25]
Новини Відділу освіти [207]
Новини профспліковoї організації [5]
Форма входу
Календар новин
«  Листопад 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2011 » Листопад » 22 » Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки і психології у 2011–2012 навчальному році
Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки і психології у 2011–2012 навчальному році
12:54
Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки і психології
у 2011–2012 навчальному році

На виконання усіх завдань відводиться 2 години. Завдання містять:
1. Усний твір-есе на тему «Чому Ви хочете обрати професію педагога (психолога)?» (до 2 хв.).
2. Тести з педагогіки (10 запитань).
3. Тести з психології (10 запитань).
4. Проведення елементу тренінгу для учнів початкових класів (до 5 хв.).
Розроблені у тестовій формі завдання з педагогіки і психології містять запитання і варіанти відповідей, окремо подається дешифратор, в якому вказано правильні відповіді.
Критерії оцінювання завдань
Усний твір-есе – невеликий за обсягом прозовий твір, що має довільну композицію і висловлює індивідуальні думки та враження з конкретного приводу чи питання і не претендує на вичерпне і визначальне трактування теми; оцінюється за такими критеріями:
1. Аргументація і обґрунтування власної думки.
2. Використання в тексті психологічних (педагогічних) понять.
3. Культура мовлення.
Кожен критерій оцінюється у межах від 1 до 4 балів (1– слабкий рівень, 2 – середній, 3 – достатній, 4 – високий), потім підраховується загальна сума.
Критерієм оцінювання завдань тесту є точність відповіді. При правильній відповіді завдання оцінюється в один бал.
Критеріями тренінгової вправи є: психолого-педагогічна майстерність учасника; уміння організувати діалог і зворотний зв'язок; відповідність інтерактивних дій визначеній меті; оригінальність. оцінюється за 12-бальною системою, де 1-3 – слабкий рівень компетентності учасника олімпіади, 4-6 – середній, 7-9 – достатній, 10-12 – високий.
Рекомендуємо залучити до участі в олімпіаді учнів 11 класів:
− які захищають або вже захистили роботи в Малій академії наук України (на шкільному, районному, міському, обласному рівнях) у наукових відділеннях «Біологія людини та загальна біологія», «Психологія»;
− які вивчали педагогіку, психологію на факультативних і гурткових заняттях;
− які пройшли підготовку за програмою «Сприяння просвітницькій роботі «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя», «Шкільні служби порозуміння»;
− які мають високий загальний рівень освіченості і цікавляться психологією та педагогікою.
Категорія: Новини РМК | Переглядів: 672 | Додав: Lena | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]