Головна » 2011 » Листопад » 22 » Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки і психології у 2011–2012 навчальному році
Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки і психології у 2011–2012 навчальному році
12:54
Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки і психології у 2011–2012 навчальному році
На виконання усіх завдань відводиться 2 години. Завдання містять: 1. Усний твір-есе на тему «Чому Ви хочете обрати професію педагога (психолога)?» (до 2 хв.). 2. Тести з педагогіки (10 запитань). 3. Тести з психології (10 запитань). 4. Проведення елементу тренінгу для учнів початкових класів (до 5 хв.). Розроблені у тестовій формі завдання з педагогіки і психології містять запитання і варіанти відповідей, окремо подається дешифратор, в якому вказано правильні відповіді. Критерії оцінювання завдань Усний твір-есе – невеликий за обсягом прозовий твір, що має довільну композицію і висловлює індивідуальні думки та враження з конкретного приводу чи питання і не претендує на вичерпне і визначальне трактування теми; оцінюється за такими критеріями: 1. Аргументація і обґрунтування власної думки. 2. Використання в тексті психологічних (педагогічних) понять. 3. Культура мовлення. Кожен критерій оцінюється у межах від 1 до 4 балів (1– слабкий рівень, 2 – середній, 3 – достатній, 4 – високий), потім підраховується загальна сума. Критерієм оцінювання завдань тесту є точність відповіді. При правильній відповіді завдання оцінюється в один бал. Критеріями тренінгової вправи є: психолого-педагогічна майстерність учасника; уміння організувати діалог і зворотний зв'язок; відповідність інтерактивних дій визначеній меті; оригінальність. оцінюється за 12-бальною системою, де 1-3 – слабкий рівень компетентності учасника олімпіади, 4-6 – середній, 7-9 – достатній, 10-12 – високий. Рекомендуємо залучити до участі в олімпіаді учнів 11 класів: − які захищають або вже захистили роботи в Малій академії наук України (на шкільному, районному, міському, обласному рівнях) у наукових відділеннях «Біологія людини та загальна біологія», «Психологія»; − які вивчали педагогіку, психологію на факультативних і гурткових заняттях; − які пройшли підготовку за програмою «Сприяння просвітницькій роботі «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя», «Шкільні служби порозуміння»; − які мають високий загальний рівень освіченості і цікавляться психологією та педагогікою.