Головна » 2014»Лютий»6 » Районне методичне об’єднання вчителів початкових класів „Школа вчителя 3 класу“
Районне методичне об’єднання вчителів початкових класів „Школа вчителя 3 класу“
15:04
Районне методичне
об’єднання вчителів початкових класів
„Школа вчителя 3 класу"
05 лютого
2014 року на базі Вергунівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів було
проведено районне методичне об’єднання вчителів початкових класів „Школа
вчителя 3 класу" з питання „Реалізація компетентнісного підходу як
інноваційного засобу для досягнення якісно нового результату
навчально-виховного процесу".Учасників семінаругостиннозустрілиучнівськийтапедагогічний колективи.Директор школи Сторчак Світлана Олександрівна
ознайомила присутніх з візиткою навчального закладу. Потім педагоги відвідали
урок читання в 3 класі „Вчитайтеся, вслухайтеся в Шевченкове слово"( учитель Дзюбенко Н.В.)та урок фізкультури в 2 класі „Мандрівка до
країни веселих м’ячів" (учительМоргун
А.В.). Логічним продовженням уроку читання став позакласний захід „Ім’я
Тарасове святе" ( учитель Глущенко К.А.).
Під час
роботи семінару учасникирозглянули та
обговориливажливі питання. На
формуванні ключових та предметних компетентностях молодших школярів акцентувала
свій виступ керівник районного методичного об’єднання учителів початкових
класів Данилейко Т.М. Поради щодо оволодіння учнями читацькою компетентністю
надала учитель початкових класів Бригадирівської ЗОШ І ступеня Ткаліч С.А.
Власні дихальні вправи запропонувала учитель початкових класів Хорольської
загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №1 Потапська Н.М. Щодо формування
громадянської компетентності школярів виступила учитель початкових класів
Клепачівської ЗОШ І-ІІ ст. Мажар Л.П.
Підводячи
підсумки семінару, методист РМК Северин Ю.М. зазначила, що в умовах
інноваційних освітніх змін важливе значення набуває компетентнісний підхід у
розвитку, навчанні і вихованні особистості школяра. Сучасне суспільство вимагає
виховання самостійних, ініціативних, відповідальних громадян, здатних ефективно
взаємодіяти у виконанні соціальних, виробничих і економічних завдань. Виконання
цих завдань потребує розвитку особистісних якостей і творчих здібностей людини,
умінь самостійно здобувати нові знання та розв’язуватипроблеми, орієнтуватися в житті суспільства.
Тому актуальним завданням сучасної школи є реалізація компетентнісного підходу
в навчанні, який передбачає спрямованість освітнього процесу на формування і
розвиток ключових компетенцій особистості.