Про організацію
діяльності динамічної групи практичних психологів та соціальних педагогів
Хорольського району „Розробка моделі проведення діагностичного скринінгу по
експертизі навчального закладу під час державної атестації”
На виконання Плану роботи Полтавського обласного інституту
післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського на 2013 рік
(затвердженого на засіданні вченої ради ПОІППО від 28.12.2013 протокол №8) на
базі Хорольського районного методичного кабінету створюється динамічна група практичних психологів та
соціальних педагогів Хорольського району „Розробка моделі проведення
діагностичного скринінгу по експертизі навчального закладу під час
державної атестації”.
Тема:
„Розробка моделі проведення діагностичного скринінгу по експертизі навчального
закладу під час державної атестації”
Мета:
визначення ролі психологічної служби у атестації навчального закладу та
розробка моделі проведення діагностичного скринінгу по експертизі навчального
закладу під час державної атестації.
Завдання:
1. Вивчення,
аналіз, систематизація досвіду роботи над визначеною проблемою у фахових та
методичних виданнях. Узагальнення власного досвіду щодо діяльності
психологічної служби під час атестації навчального закладу.
2. Розробка
технології психолого - педагогічного супроводу атестації навчального закладу
3. Розробка
моделі проведення діагностичного скринінгу по експертизі навчального закладу
під час державної атестації:
- рекомендації, пам'ятки, поради працівникам
психологічної служби щодо основних напрямків здійснення психологічного
супроводу атестації закладу;
-
створення банку діагностичних методик для проведення діагностичного скринінгу по експертизі
навчального закладу під час державної
атестації
4. Апробація
моделі проведення діагностичного скринінгу щодо участі психологічної служби у
атестації навчального закладу у ЗНЗ району. Прослідковування ефективності її
застосування з метою подальшого вдосконалення.
5. Поширення
нового досвіду роботи, підвищення психологічної компетентності практичних
психологів та соціальних педагогів (семінари, публікації у пресі, презентація
досвіду тощо).
6. Видання
методичного посібника. Підбиття підсумків роботи динамічної групи.
Результат
роботи динамічної групи учасники вбачають у:
· - створенні банку
діагностичних методик для проведення
діагностичного скринінгу по експертизі навчального закладу під час
державної атестації;
- розробці рекомендацій,
порад, пам'яток працівникам психологічної служби щодо основних напрямків
здійснення психологічного супроводу атестації закладу;
- методичний
посібник для практичних психологів і соціальних педагогів.
06 лютого на базі Хорольської
гімназії відбулося перше установче засідання динамічної групи на якому учасники
обговорили план роботи динамічної групи та проаналізували роль психологічної
служби у експертизі навчального закладу під час державної атестації.
|