Головна » 2011 » Листопад » 22 » МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ІІ ЕТАПУ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ УЧНІВСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ФІЗИКИ У 2011/2012 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ІІ ЕТАПУ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ УЧНІВСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ФІЗИКИ У 2011/2012 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
12:55
У ІІ (районному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики у 2011/2012 навчальному році беруть участь учні 7-11 класів. Увага: Якщо вивчення фізики в 7 класах загальноосвітнього навчального закладу розпочинається з другого семестру, то учні-семикласники не беруть участі у Всеукраїнській учнівській олімпіаді з фізики. На виконання учнями завдань відводиться 3 астрономічні години. Комплект олімпіадних завдань охоплює вивчений учнями матеріал з різних розділів курсу фізики відповідно до навчальної програми за попередні роки навчання та з розділів, тем, які учні повинні були опанувати до терміну проведення олімпіади
Розділи та теми подані у відповідності до діючих навчальних програм з фізики, а саме: для 7-9 класів програма Фізика. - К.; Ірпінь: Перун, 2005; для 10-11 класів програма академічного рівня із збірника програм з профільного навчання Програма для загальноосвітніх навчальних закладів 10-11 класи Фізика. Рівень стандарту. Академічний рівень. Профільний рівень. – К., 2010. Комплект завдань для кожної паралелі містить 5 задач. Поряд з умовою задачі подана максимальна кількість балів, яку учень може одержати за її розв’язання. Усі необхідні дані для розв’язування задач подані в умовах задач, тому учням не дозволяється користуватись додатковою літературою (посібниками, довідниками тощо). Для виконання обчислень можна використовувати калькулятори. Учасники олімпіад повинні суворо дотримуватися вимог їх проведення, норм і правил техніки безпеки, виконувати рішення оргкомітету і журі, виявляти бережливість у використанні обладнання, приладів, інструментів. У разі порушення цих вимог спільним рішенням оргкомітету та журі вони можуть бути усунуті від змагань та дискваліфіковані. Перед початком олімпіад проводяться інструктажі щодо порядку і умов проведення. Виконання завдань організовується окремо для учнів кожної паралелі класів. Кожна з груп працює в окремих аудиторіях: дітьми у цей час опікуються педагоги-спостерігачі. Категорично забороняється користуватися мобільними телефонами та іншими засобами зв’язку.