Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії у 2011/2012 н.р. - 22 Листопада 2011 - Відділ освіти Хорольської рай-держ адміністрації
Неділя, 11.12.2016, 15:44
Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Відділ освіти, молоді та спорту Хорольської районної державної адміністрації

Меню
Новин
Загальні новини [93]
Новини освіти [194]
Новини РМК [313]
Новини психологічної служби [25]
Новини Відділу освіти [207]
Новини профспліковoї організації [5]
Форма входу
Календар новин
«  Листопад 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2011 » Листопад » 22 » Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії у 2011/2012 н.р.
Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії у 2011/2012 н.р.
12:57
Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії у 2011/2012 н.р.

Відповідно до наказу ГУОН № 402 від 14.10.2011 року 26 листопада 2011 року проводиться ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії для учнів 7 – 11 класів. Початок роботи о 10 годині. На виконання завдань відводиться 3 години.
Звертаємо вашу увагу на те, що передача завдань до ІІ (районного, міського) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії у всі райони (міста) області з використанням ресурсів мережі Інтернет.
Метою проведення Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії є стимулювання творчого самовдосконалення учнів, зацікавлення їх у якісному і поглибленому вивченні географії, виявлення та розвиток обдарованих учнів, підвищення інтересу до географії, реалізація компетентнісного підходу, формування команди для участі у обласній, Всеукраїнській та в Міжнародній олімпіаді з географії.
Із метою створення рівних умов для виконання завдань, кожен учень на початок олімпіади повинен при собі мати: зошит, ручку (2 шт.), олівець простий, гумку, лінійку, калькулятор.
Для учнів 7 класу необхідна контурна карту світу, для учнів 10 та 11 класів – політична карта світу, для учнів 8-9 класів – контурна карта України (адміністративно-територіальний устрій).
У 2011/2012 навчальному році був розроблений комплект олімпіадних завдань для кожного класу. Їх зміст охоплює матеріал шкільної програми за попередні роки навчання та матеріал тем, які учні мають опанувати до терміну проведення олімпіади (таблиця 1).
Таблиця 1
Клас Теми
7 Вступ. Океани. Африка.
8 Вступ. Україна та її географічні дослідження. Загальна характнристика природних умов і природних ресурсів України (Рельєф. Тектонічні структури. Геологічна будова. Мінерально-сировинні ресурси.)
9 Вступ. Україна на карті світу. Населення України. Загальна характеристика господарства України. Економічний потенціал України. Промисловість: загальна характеристика.
10 Вступ. Загальна економіко-географічна характеристика світу (Політична карта світу. Населення світу. Взаємодія суспільства і природи. Світові природні ресурси.)
11 Програмовий матеріал 6-10 класу
Зміст завдань орієнтований також на здатність учня логічно мислити і на наявність самостійно здобутих географічних знань.
Під час виконання завдань олімпіади не допускається використання підручників, довідників, атласів, інших навчальних посібників.

Особливості оцінювання та виконання олімпіадних завдань
Завдання тестового блоку І рівня оцінюються 1 балом за кожну правильну відповідь. Кожне тестове питання містить тільки одну правильну відповідь. Бал за завдання не нараховуватиметься у випадках, коли: відповідь буде неправильною або буде відсутня; відповідь буде обведена олівцем, а не авторучкою; на одне запитання дано дві відповіді або більше; відповідь міститиме будь-які виправлення (у тому числі – коректором).
Кожне завдання тестового блоку ІІ рівня оцінюються 2 балами.
Завдання теоретичного блоку оцінюються за 12-бальною шкалою відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів з географії (Наказ МОН України 05.05.2008р. №371 «Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти»). Тому відповідь на теоретичне питання має:
1. бути структурованою;
2. відтворювати зміст основного питання;
3. бути самостійною, відображати власне оціночне ставлення до даного питання через синтез й аналіз набутих географічних знань;
4. супроводжуватися доцільними малюнками, схемами, таблицями, діаграмами;
5. бути повною і розгорнутою, мати власну думку та приклади;
6. бути географічною.
Кожен блок оцінюється до 2 балів.
Рекомендуємо при перевірці теоретичного блоку членам журі виставляти бали по цій схемі для більш об’єктивного обґрунтування оцінки.
Оцінювання задачі практичного блоку доцільно здійснювати, використовуючи такі критерії:
0 балів – завдання не розв’язувалося взагалі, відповідь відсутня;
1 бал – виконання задачі розпочато (зроблено стислий запис умови задачі);
2 бали – записана відповідь, розв’язання відсутнє;
3 бали – зроблена спроба розв’язання задачі, виконано кілька правильних логічних кроків на шляху розв’язання задачі;
4 бали – розв’язання доведено до кінця, але допущена незначна логічна помилка (що призвела до неточної відповіді);
5 балів – задача розв’язана правильно, але містить деякі неточності у записах або малюнках, що не вплинуло на кінцевий результат;
6 балів – задача розв’язана правильно, супроводжуються докладним поясненням, містить необхідні обґрунтування, малюнки, схеми тощо.
При оцінюванні роботи на контурній карті необхідно враховувати правильність (відповідність завданню), повноту, точність нанесення географічних об’єктів, картографічну грамотність, охайність.
Вважаємо за доцільне нагадати про те, що:
• участь учнів в олімпіаді добровільна. Вони мають право брати участь у змаганнях за клас (курс), не молодший, ніж клас (курс) їх навчання. За бажанням учні мають право брати участь у змаганнях за клас (курс) старший на 1-2, ніж клас(курс) їх навчання;
• зошити для олімпіадних робіт мають бути проштамповані єдиним штампом;
• члени журі в олімпіадних роботах виставляють кількість балів за кожне завдання й підраховують загальну кількість балів та записують їх у кінці роботи. Поруч кожен член журі ставить своє прізвище та підпис;
• зашифровка робіт проводиться головою журі перед перевіркою робіт.
Відповіді і розв’язки будуть відправлені на електронні адреси голів оргкомітетів о 13.00 год. в день проведення олімпіади.
Телефон для довідок: 0955553288
Категорія: Новини РМК | Переглядів: 1265 | Додав: Lena | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 1
1  
Скажіть, а коли будуть результати?)

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]