12 лютого 2014 року у Хорольській гімназії проведено
семінар-практикум учителів фізики району з питання „Розвиток обдарованої дитини як особистості
здатної до самореалізації під час навчально-виховного процесу".
Учасників семінару гостинно зустріли учнівський
та педагогічний колективи. Програма
семінару-практикуму складалася з двох частин: пленарного засідання та
практичної частини.
Під час пленарного засідання були розглянуті
питання:
Традиції Хорольської гімназії у роботі з
обдарованими учнями (доповідач Копайгора М.М., директор Хорольської гімназії).
Здобутки, проблеми та перспективи роботи з
обдарованими учнями у Хорольському районі (доповідач методист Хорольського районного методичного кабінету Кучеренко
В.М.).
Аналіз дотримання вимог Державного стандарту
базової і повної загальної середньої освіти щодо забезпечення викладання фізики
в Хорольській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №3, Андріївській та
Покровськобагачанській загальноосвітніх школах І-ІІІ ступенів (доповідач
методист Хорольського районного
методичного кабінету Кучеренко В.М.).
Вчителі фізики стали активними учасниками
тренінгу „Розвиток обдарованості під час навчально-виховного процесу", який
провела психолог Хорольської гімназії Калініченко Я.О.
Практична частина семінару розпочалася
проведенням майстер-класів:
„Шляхи розвитку обдарованості учнів під час
навчально-виховного процесу" (Пасічник Н.В., учитель фізики Хорольської
гімназії, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, „учитель-методист",
керівник районного методичного об’єднання вчителів фізики).
„Впровадження ІКТ у навчально-виховний процес" (Горбатко О.В., учитель
фізики Хорольської гімназії, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії,
„учитель-методист").
„Фізика навколо нас" (Цівина О.І., учитель фізики
Хорольської гімназії, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, „старший вчитель").
Під час роботи семінару учасники розглянули прогресивні новітні педагогічні
системи, програми, інформаційно-комунікаційні технології на основі
особистісно-орієнтованої освіти, гуманізації і демократизації
навчально-виховного процесу.
Підсумки семінару проведено методом круглого
столу, на якому були вироблені методичні рекомендації.
Під
час проведення семінару-практикуму:
|